poniedziałek, 2 czerwca 2014

Przemyślenia i wielka tajemnica!

Witajcie!

Już nawet nie będę się odnosił do swoich zapewnień co do systematycznych postów. Cały mój misterny plan.... Lepiej nie kończyć. Ale za to dzisiaj napiszę o moich przemyśleniach z okresu około 2 miesięcy.

Przede wszystkim to na co wielu z nas czekało z wytęsknieniem. NOWY KLAN!


Zacznijmy od początku czyli od strony wizualnej. Moim zdaniem karty prezentują się fantastycznie. Są potwornie dopracowane, arty są bardzo szczegółowe, szczególnie dobrze widać to u Dr Copernica, która wygląda po prostu niesamowicie. Po niczym nieróżniących się artach Huracanów, dostaliśmy istną gratkę dla wielbicieli ciekawej kreski u kart. Również kolorystyka zwraca na siebie uwagę bogatą ilością barw i odcieni, ale wszystko jest dobrze skomponowane i idealnie do siebie pasuje.
Choć wygląd kart jest ważny, należy skupić się na tym co daje im się, czyli na bonusie, który jest nowością w UR czyli "Zwycięstwo lub porażka: +1 Pillz" Niestety nie miałem jeszcze okazji zagrać nowym klanem, ale z tego co widzę po wynikach i ocenach innych graczy, oraz przez moje mecze przeciwko niemu, dostrzegam w nim potencjał. Umiejętność może i nie powala, nie ma w niej potęgi jaką widzimy w Huracanach, ale za to nie jest ograniczony do ilości HP lub tak jak to jest w przypadku Frozn, czyli do do przegranych rund. Dostajemy za to bonus użyteczny w w każdej rundzie, a szczególnie w sytuacjach 50/50, gdy czasami ten jeden dodatkowy pillz będzie mógł decydować o zwycięstwie lub porażce. Do tego, biorąc pod uwagę umiejętności obecnych kart, które są naprawdę silne, szczególnie wyżej wspomniana Copernica, daje nam wybuchową mieszankę, idealnie pasującą do nazwy klanu! :D
Ale, żeby nie popadać w nadmierny zachwyt, musimy poczekać, aż pojawi się przynajmniej 2 razy więcej karty, byśmy mogli ocenić klan pod kątem każdego z trybów, ale jak na razie jego największy potencjał dostrzegam w ELO i Survivor.
Zapomniałbym o jeszcze jednym: Ld naszego nowego klanu. Dr Van Wesel Ld!
Zdecydowanie jeden z najsilniejszych kart Ld w grze! 9 mocy w 3* karcie z umiejętnością Kopiuj bonus, nawet nie zważając na ta wredną ripostę, wygląda naprawdę świetnie. Postać jest niesamowicie uniwersalna, idealna do przebicia czego tylko sobie wymarzymy. Wszechstronna umiejętność z tak ogromną mocą i niezłym bonusem daje nam szansę na wyśmienitą grę przeciwko wszelkim manipulatorom ataku. Do tego wszystkiego, wisienka na torcie czyli sposób na zdobycie karty: kilka oddzielnych dróg, w których każdy gracz znajdzie coś dla siebie. Tego własnie brakowało. Jedna z najlepszych decyzji staffu od daaaaaaaaawna. ;) Nic tylko pogratulować!

Kolejna rzecz o której chciałbym wspomnieć to TOKENZZZZZZZY!

Kolejna udana decyzja staffu na przestrzeni ostatnich miesięcy! (nie wspominajmy o wpadce z expem postaci:( )
Nareszcie pozbyto się losowego systemu rozdawania kart Cr na rzecz troszkę mniej losowego. :D
Ale wracając do tematu, Tokenzy są brakującym ogniwem DT. Dzięki systemowi podziału na brązowe, srebrne i złote gracze zostają nagradzani nie ze względu na pełną losowość, ale na ich umiejętności. Im lepszy gracz, tym ma większą szanse na zdobycie drogiego Cr'a poprzez zgarnięcie złotych tokenz'ów. Gracz mniej doświadczony, chcąc wygrać więcej, będzie musiał bardziej się przyłożyć, co za tym idzie powiększyć swe doświadczenie i umiejętności by stać się jeszcze lepszym graczem. Jest to świetny sposób na zachęcenie zarówno tych starszych jak i młodszych graczy do pozostania w UR i dalszego szlifowania swoich umiejętności. Moim zdaniem pomysł jest mega trafiony, teraz każdy grający DT ma ralną szansę na zdobycie drogiej karty, nawet jeśli nie poprzez pojedyńcze losowanie, to choćby przez zbieranie tokenzów. 100 gwarantuje postać Collectors co w przypadku złotych krążków daje nam już naprawdę sporą szansę na spełnienie naszych marzeń i zgarnięcie jednej z kart należącej do wielkiej piątki!
W dziennych turniejach brakuje mi już tylko jednego. Podziału dziennych turniejów na jeden o godzinie parzystej, a drugi zaś o godzinie nieparzystej. Dzięki temu w obu grała by mniej więcej równa ilość graczy, ponieważ przy dzisiejszym systemie mając do wyboru turniej T2 i T1 większość osób wybiera opcję numer 1, przez co w tym drugim jest mniejsza liczba graczy. A do tego nie każdemu udaje się trafić w godzinę parzystą, i  choćby po 30 minutowym spóźnieniu, są zmuszeni do czekania blisko półtorej godziny by móc walczyć do Tokenzy. A przecież wystarczyły z jeden turniej o godzinie nieparzystej aby czas oczekiwania uległ skróceniu.


To chyba tyle na dzisi.... . ehhggegg
e
gw
g
q

Mam mało czasu, a więc uważnie słuchajcie! Nie wiem kiedy ten noob się obudzi więc musimy się śpieszyć!
Jestem Tajemniczą Personą!
Informuję was, że już dzisiaj, o godzinie 19.00 ruszy walka o kolejny tajemniczy bilet! Bądźcie przygotowani! Zaczyna się już podnosić! Do zobaczenia wieczorem.


Cholera, co to było?
Mniejsza z tym, najwyższa pora już kończyć, wystarczająco się rozpisałem!

Mam nadzieję, że następny post uda mi się wrzucić przynajmniej przed pełnym cyklem księżyca. :D

Pozdrawiam

Xobi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz